فیلیپین آرنا؛ بزرگترین فضای داخلی دنیا
**** انتظارحاضر ***** ENTEZAR
فرهنگي، اجتماعي، علمی,دفاع مقدس

شهر مانیل - پایتخت کشور فیلیپین - مکانی است برای تحقق رویاها و اندیشه های شرکت Populous . بزرگترین فضای داخلی دنیا با گنجایش 50 هزار نفر برای اجرای همایش ها، مراسم مذهبی، فعالیت های هنری، رویداد های ورزشی و یا برگزاری هرگونه برنامه ای که توانایی جذب این تعداد مخاطب را داشته باشد طراحی شده است.
زمانی که در یک مرکز همایش و یا یک سالنِ اجرای فعالیت های هنری هستیم، ارزشمندترین نقطه برای ما مکانی است که بتوانیم بدون مزاحمت شاهد اجرای مراسم باشیم. همیشه چالش طراحی سالنی بزرگتر و بدون ایجاد مزاحمت دید برای حاضران، نکته ای است که زمینه همکاری اندیشه های معماران با محاسبات مهندسان سازه را فراهم می کند.



حالا شهر مانیل - پایتخت کشور فیلیپین - مکانی است برای تحقق رویاها و اندیشه های شرکت Populous . بزرگترین فضای داخلی دنیا با گنجایش ۵۰ هزار نفر برای اجرای همایش ها، مراسم مذهبی، فعالیت های هنری، رویداد های ورزشی و یا برگزاری هرگونه برنامه ای که توانایی جذب این تعداد مخاطب را داشته باشد طراحی شده است.



اما پاسخ طراحان به برنامه هایی با توانایی فوق بالای جذب مخاطب، امکان گنجایش ۵۰ هزار نفر دیگر در فضاهای اطراف و خالی از صندلی است. آقای Andrew James مدیر ارشد شرکت Populous معتقد است که گنجایش یکصد هزار نفری این ساختمان "موجب جابه جایی مرز های طراحی این گونه سالن ها شده است."



مهندسان و طراحان همین حالا در حال اجرا این پروژه هستند و به ساکنان شهر مانیل وعده اتمام آن را در سال ۲۰۱۴ داده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید کاش حرف دل ما ذکر خوش مهدی بود قصه محفل ما صحبت یامهدی بود کاش بین همه معجزه هایت یارب جمعه ای معجزه آمدن مهدی بود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس انتظار حاضر dadigood.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                    


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 117
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 211395
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1